Recruitment

"People are
irreplaceable
assets"

History and future of ACS are built by our people who are constantly making efforts and full of creativity. At ACS, we offer challenging opportunities to anyone with positive spirit and desires to improvements. Besides, ACS people are always evaluated objectively based on work efficiency and are treated fairly.
ACS need you – an enthusiastic and talented person to work together to achieve the goal of “Customer Satisfaction is First Priority”. Let’s join ACS - AEON family to shine together.

JOBS

Vacancies
Amount
Time

HÀ NỘI VÀ MIỀN BẮC

CA LÀM VIỆC

- Full Time: Xoay ca: (9h-16h/14h-21h/10h-19h).

- Tuần nghỉ 1 ngày (Yêu cầu làm được thứ 7, chủ nhật).

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

-        Tư vấn dịch vụ mua hàng trả góp tại các cửa hàng, siêu thị điện máy, điện tử, ....(các gói dịch vụ, phí...)

-        Hỗ trợ khách hàng hoàn thành thủ tục đăng ký mua hàng trả góp.

-        Theo dõi kết quả thẩm định và hoàn thành thủ giao hàng cho khách hàng.

-        Theo dõi và cập nhật bổ sung các chứng từ thiếu, sai của khách hàng đúng hạn.

-        Báo cáo công việc hàng ngày và kết quả kinh doanh cho quản lý.

ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

 - Tất cả các cửa hàng Điện Máy Xanh, Trần Anh, Homecenter,… tại Hà Nội và các Tỉnh Miền Bắc

YÊU CẦU

 - Nam/Nữ tuổi từ 18, ngoại hình dễ nhìn.

 - Biết sử dụng gmail, word, excel,... cơ bản.

 - Kỹ năng giao tiếp tốt, giọng nói dễ nghe, đàm phán và thuyết phục, chịu được áp lực công việc.

QUYỀN LỢI

- Thu nhập trung bình từ 5 - 7.000.000 + +/tháng (Lương cơ bản + thưởng doanh số + phụ cấp)

- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHNT sau thời gian thử việc 2 tháng

- Bảo hiểm rủi ro 24/24

- 12 ngày phép/năm

- Thưởng cuối năm, lễ tết; Nghỉ lễ/ tết theo qui định Nhà Nước, 12 ngày phép/năm

 - Du lịch hằng năm, khám sức khỏe định kì.

CÁCH ỨNG TUYỂN

Nộp hồ sơ qua Email: acs.hnhr@acsvietnam.com.vn

Hoặc đăng ký thông tin qua Link: https://bit.ly/2C8MhSo (Ưu tiên ứng tuyển qua cách này)

SĐT liên hệ: 090 904 7125 (P. Nhân sự)

HÀ NỘI VÀ MIỀN BẮC

CA LÀM VIỆC

- Full Time: Xoay ca: (9h-16h/14h-21h/10h-19h).

- Tuần nghỉ 1 ngày (Yêu cầu làm được thứ 7, chủ nhật).

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

-        Tư vấn dịch vụ mua hàng trả góp tại các cửa hàng, siêu thị điện máy, điện tử, ....(các gói dịch vụ, phí...)

-        Hỗ trợ khách hàng hoàn thành thủ tục đăng ký mua hàng trả góp.

-        Theo dõi kết quả thẩm định và hoàn thành thủ giao hàng cho khách hàng.

-        Theo dõi và cập nhật bổ sung các chứng từ thiếu, sai của khách hàng đúng hạn.

-        Báo cáo công việc hàng ngày và kết quả kinh doanh cho quản lý.

ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

 - Tất cả các cửa hàng Điện Máy Xanh, Trần Anh, Homecenter,… tại Hà Nội và các Tỉnh Miền Bắc

YÊU CẦU

 - Nam/Nữ tuổi từ 18, ngoại hình dễ nhìn.

 - Biết sử dụng gmail, word, excel,... cơ bản.

 - Kỹ năng giao tiếp tốt, giọng nói dễ nghe, đàm phán và thuyết phục, chịu được áp lực công việc.

QUYỀN LỢI

- Thu nhập trung bình từ 5 - 7.000.000 + +/tháng (Lương cơ bản + thưởng doanh số + phụ cấp)

- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHNT sau thời gian thử việc 2 tháng

- Bảo hiểm rủi ro 24/24

- 12 ngày phép/năm

- Thưởng cuối năm, lễ tết; Nghỉ lễ/ tết theo qui định Nhà Nước, 12 ngày phép/năm

 - Du lịch hằng năm, khám sức khỏe định kì.

CÁCH ỨNG TUYỂN

Nộp hồ sơ qua Email: acs.hnhr@acsvietnam.com.vn

Hoặc đăng ký thông tin qua Link: https://bit.ly/2C8MhSo (Ưu tiên ứng tuyển qua cách này)

SĐT liên hệ: 090 904 7125 (P. Nhân sự)

ACS Trading Vietnam Co., LTD

ACS Trading Vietnam Co., LTD, a member of AEON Group (Japan), welcomes all potentials, who are understanding and hands-on 3 year-experience in finance/banking/e-commerce/fintech/accounting management/retail, for PERFORMANCE CONTROL SENIOR SPECIALIST position.

Role: Manage and develop the payment schedule/process to Merchants.

Key responsibilities:

  • Manage payment schedule to Merchants, ensure cash is deposited/ reimbursed properly;
  • Accountability for local statutory reporting and cash management of projects;
  • Perform forecast by period to assist business in driving key financial results;
  • Develop and implement processes, tools and systems to support commercial activities;
  • Corporate with Product Marketing and Compliance for governance control to ensure risk management;
  • Enhance the overall commercial effectiveness related processes and providing required approvals to ensure that all deliverables are executed accurately and timely;
  • Accountability for commercial performance management tracking by period;
  • Manage, consolidate and prepare reports about performance, risk management by period;
  • Create and review SOPs to align with current business;
  • Support to implement UAT Testing for new products/ features, new installation in processing, etc.

Benefit:

  • Fully social insurance.
  • Working time: 5 days/week; 08:30 – 17:30
  • 12 annual leaves day.
  • Health care program.
  • Yearly KPI, Holiday bonus.
  • Yearly Compliance training program by Aeon group.
  • Team building and training courses.
  • Working place in the heart of the city: 5th floor, Vimedimex tower, No. 246, Cong Quynh street, Pham Ngu Lao ward, district 01, HCMC.

Requirement:

  • Bachelor’s degree in in finance/banking, commercial or related field;
  • 03 years of working experiences in Financial forecasting and payment planning.
  • Understanding and/or hands-on experience in retail/e-commerce/fintech;
  • Knowledge of technology products (computers, software applications, phone system, etc.);
  • Demonstrating project management skills, analytical skills, commercial understanding, market awareness and sound business knowledge.
  • English: good at 4 skills

ACS Trading Vietnam Co., LTD

ACS Trading Vietnam Co., LTD, a member of AEON Group (Japan), welcomes all potentials, who are understanding and hands-on 3 year-experience in finance/banking/e-commerce/fintech/accounting management/retail, for PERFORMANCE CONTROL SENIOR SPECIALIST position.

Role: Manage and develop the payment schedule/process to Merchants.

Key responsibilities:

  • Manage payment schedule to Merchants, ensure cash is deposited/ reimbursed properly;
  • Accountability for local statutory reporting and cash management of projects;
  • Perform forecast by period to assist business in driving key financial results;
  • Develop and implement processes, tools and systems to support commercial activities;
  • Corporate with Product Marketing and Compliance for governance control to ensure risk management;
  • Enhance the overall commercial effectiveness related processes and providing required approvals to ensure that all deliverables are executed accurately and timely;
  • Accountability for commercial performance management tracking by period;
  • Manage, consolidate and prepare reports about performance, risk management by period;
  • Create and review SOPs to align with current business;
  • Support to implement UAT Testing for new products/ features, new installation in processing, etc.

Benefit:

  • Fully social insurance.
  • Working time: 5 days/week; 08:30 – 17:30
  • 12 annual leaves day.
  • Health care program.
  • Yearly KPI, Holiday bonus.
  • Yearly Compliance training program by Aeon group.
  • Team building and training courses.
  • Working place in the heart of the city: 5th floor, Vimedimex tower, No. 246, Cong Quynh street, Pham Ngu Lao ward, district 01, HCMC.

Requirement:

  • Bachelor’s degree in in finance/banking, commercial or related field;
  • 03 years of working experiences in Financial forecasting and payment planning.
  • Understanding and/or hands-on experience in retail/e-commerce/fintech;
  • Knowledge of technology products (computers, software applications, phone system, etc.);
  • Demonstrating project management skills, analytical skills, commercial understanding, market awareness and sound business knowledge.
  • English: good at 4 skills

ACSVN

Công ty TNHH Thương Mại ACS Việt Nam, thuộc tập đoàn AEON (Nhật Bản), chào mừng các ứng viên có kinh nghiệm về Nhân viên Call Center - HCM

  1. Công việc:
  • Thực hiện cuộc gọi đến khách hàng đăng ký mua hàng trả chậm từ các đại lý có liên kết với ACS (AEON Mall, Điện Máy Chợ Lớn, Nguyễn Kim, VinFast,...
  • Tư vấn, xin thông tin và thuyết phục khách hàng sử dụng dịch vụ của Công ty ACS.
  • Hướng dẫn khách hàng hoàn tất hồ sơ và ký hợp đồng.
  • Xác nhận thông tin và giải đáp thắc mắc của khách hàng
  1. Phúc lợi:
  • Đóng BHXH đầy đủ, trả lương đúng ngày;
  • Lương cơ bản: 6 ~ 7 triệu/ tháng
  • Chương trình chăm sóc sức khỏe: Khám sức khỏe hàng năm và công ty mua gói hiểm tai nạn và bảo hiểm sức khỏe cho mỗi nhân viên;
  • Thưởng KPI, Lễ tết trong năm.
  • 12 ngày phép/năm.
  • Tham gia du lịch, sự kiện nội bộ và các khóa đào tạo nội bộ nhằm nâng cao kỹ năng và kiến thức cho nhân viên.
  1. Yêu cầu:
  • Được đào tạo từ THPT trở lên;
  • Biết dùng các ứng dụng mềm vi tính văn phòng (word, excel, outlook);
  • Giao tiếp hiệu quả, xử lý tình huống linh hoạt, có tinh thần hợp tác;
  • Chịu khó, thích ứng nhanh với môi trường và công việc mới;
  • Thời gian làm việc: 5 ngày/tuần, xoay ca (08:30 - 17:30, 12:00 - 21:00), xoay off
  • Địa điểm làm việc: trụ sở chính, tầng 5, tòa nhà Vimedimex, quận 01, HCM

--> Cách ứng tuyển:

Vui lòng gửi hồ sơ đến mail acs.recruitment@acsvietnam.com.vn

HÀ NỘI VÀ MIỀN BẮC

CA LÀM VIỆC

- Full Time: Xoay ca: (9h-16h/14h-21h/10h-19h).

- Tuần nghỉ 1 ngày (Yêu cầu làm được thứ 7, chủ nhật).

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

-        Tư vấn dịch vụ mua hàng trả góp tại các cửa hàng, siêu thị điện máy, điện tử, ....(các gói dịch vụ, phí...)

-        Hỗ trợ khách hàng hoàn thành thủ tục đăng ký mua hàng trả góp.

-        Theo dõi kết quả thẩm định và hoàn thành thủ giao hàng cho khách hàng.

-        Theo dõi và cập nhật bổ sung các chứng từ thiếu, sai của khách hàng đúng hạn.

-        Báo cáo công việc hàng ngày và kết quả kinh doanh cho quản lý.

ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

 - Tất cả các cửa hàng Điện Máy Xanh, Trần Anh, Homecenter,… tại Hà Nội và các Tỉnh Miền Bắc

YÊU CẦU

 - Nam/Nữ tuổi từ 18, ngoại hình dễ nhìn.

 - Biết sử dụng gmail, word, excel,... cơ bản.

 - Kỹ năng giao tiếp tốt, giọng nói dễ nghe, đàm phán và thuyết phục, chịu được áp lực công việc.

QUYỀN LỢI

- Thu nhập trung bình từ 5 - 7.000.000 + +/tháng (Lương cơ bản + thưởng doanh số + phụ cấp)

- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHNT sau thời gian thử việc 2 tháng

- Bảo hiểm rủi ro 24/24

- 12 ngày phép/năm

- Thưởng cuối năm, lễ tết; Nghỉ lễ/ tết theo qui định Nhà Nước, 12 ngày phép/năm

 - Du lịch hằng năm, khám sức khỏe định kì.

CÁCH ỨNG TUYỂN

Nộp hồ sơ qua Email: acs.hnhr@acsvietnam.com.vn

Hoặc đăng ký thông tin qua Link: https://bit.ly/2C8MhSo (Ưu tiên ứng tuyển qua cách này)

SĐT liên hệ: 090 904 7125 (P. Nhân sự)

HÀ NỘI VÀ MIỀN BẮC

CA LÀM VIỆC

- Full Time: Xoay ca: (9h-16h/14h-21h/10h-19h).

- Tuần nghỉ 1 ngày (Yêu cầu làm được thứ 7, chủ nhật).

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

-        Tư vấn dịch vụ mua hàng trả góp tại các cửa hàng, siêu thị điện máy, điện tử, ....(các gói dịch vụ, phí...)

-        Hỗ trợ khách hàng hoàn thành thủ tục đăng ký mua hàng trả góp.

-        Theo dõi kết quả thẩm định và hoàn thành thủ giao hàng cho khách hàng.

-        Theo dõi và cập nhật bổ sung các chứng từ thiếu, sai của khách hàng đúng hạn.

-        Báo cáo công việc hàng ngày và kết quả kinh doanh cho quản lý.

ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

 - Tất cả các cửa hàng Điện Máy Xanh, Trần Anh, Homecenter,… tại Hà Nội và các Tỉnh Miền Bắc

YÊU CẦU

 - Nam/Nữ tuổi từ 18, ngoại hình dễ nhìn.

 - Biết sử dụng gmail, word, excel,... cơ bản.

 - Kỹ năng giao tiếp tốt, giọng nói dễ nghe, đàm phán và thuyết phục, chịu được áp lực công việc.

QUYỀN LỢI

- Thu nhập trung bình từ 5 - 7.000.000 + +/tháng (Lương cơ bản + thưởng doanh số + phụ cấp)

- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHNT sau thời gian thử việc 2 tháng

- Bảo hiểm rủi ro 24/24

- 12 ngày phép/năm

- Thưởng cuối năm, lễ tết; Nghỉ lễ/ tết theo qui định Nhà Nước, 12 ngày phép/năm

 - Du lịch hằng năm, khám sức khỏe định kì.

CÁCH ỨNG TUYỂN

Nộp hồ sơ qua Email: acs.hnhr@acsvietnam.com.vn

Hoặc đăng ký thông tin qua Link: https://bit.ly/2C8MhSo (Ưu tiên ứng tuyển qua cách này)

SĐT liên hệ: 090 904 7125 (P. Nhân sự)

HÀ NỘI VÀ MIỀN BẮC

CA LÀM VIỆC

- Full Time: Xoay ca: (9h-16h/14h-21h/10h-19h).

- Tuần nghỉ 1 ngày (Yêu cầu làm được thứ 7, chủ nhật).

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

-        Tư vấn dịch vụ mua hàng trả góp tại các cửa hàng, siêu thị điện máy, điện tử, ....(các gói dịch vụ, phí...)

-        Hỗ trợ khách hàng hoàn thành thủ tục đăng ký mua hàng trả góp.

-        Theo dõi kết quả thẩm định và hoàn thành thủ giao hàng cho khách hàng.

-        Theo dõi và cập nhật bổ sung các chứng từ thiếu, sai của khách hàng đúng hạn.

-        Báo cáo công việc hàng ngày và kết quả kinh doanh cho quản lý.

ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

 - Tất cả các cửa hàng Điện Máy Xanh, Trần Anh, Homecenter,… tại Hà Nội và các Tỉnh Miền Bắc

YÊU CẦU

 - Nam/Nữ tuổi từ 18, ngoại hình dễ nhìn.

 - Biết sử dụng gmail, word, excel,... cơ bản.

 - Kỹ năng giao tiếp tốt, giọng nói dễ nghe, đàm phán và thuyết phục, chịu được áp lực công việc.

QUYỀN LỢI

- Thu nhập trung bình từ 5 - 7.000.000 + +/tháng (Lương cơ bản + thưởng doanh số + phụ cấp)

- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHNT sau thời gian thử việc 2 tháng

- Bảo hiểm rủi ro 24/24

- 12 ngày phép/năm

- Thưởng cuối năm, lễ tết; Nghỉ lễ/ tết theo qui định Nhà Nước, 12 ngày phép/năm

 - Du lịch hằng năm, khám sức khỏe định kì.

CÁCH ỨNG TUYỂN

Nộp hồ sơ qua Email: acs.hnhr@acsvietnam.com.vn

Hoặc đăng ký thông tin qua Link: https://bit.ly/2C8MhSo (Ưu tiên ứng tuyển qua cách này)

SĐT liên hệ: 090 904 7125 (P. Nhân sự)

CÔNG TY TNHH TM ACS VIỆT NAM

Responsibilities

  • IT Project Management
  • Participate on IT projects.
  • Coordinate internal resources and vendors for the execution of projects.
  • Develop project plans, goals, and budgets; identifying resources needed.
  • Develop and manage a detailed project schedule and work plan.
  • Measure result using appropriate project management tools and techniques
  • Organizing and managing all phases of the project to ensure on-time completion.
  • Coordinating project team members and developing individual responsibilities.
  • Organizing meetings to discuss project progress regularly.
  • Ensure accomplishment with deadline, meet with business plan & alignment with company standards & policies.
  • Create and maintain comprehensive project documentation.

 

  • Operation & Process
  • Establishes or revise IT policies, standards, practices and security measures to ensure effective and consistent information processing operations and to safeguard information resources.
  • Collaborate with Head quarter on system enhancements, auditing subjects.

Requirements

  • Education and qualification
  • A Bachelor’s Degree in Computer Science is required.
  • Certificate related to IT field is a plus.

 

  • Technical knowledge and skills
  • Experienced in hardware platforms, enterprise software applications, and outsourced systems.
  • Familiarity with software programming languages.
  • Strong communication skills, both verbal and written.
  • Negotiation skills.
  • Solid organizational skills including attention to detail and multitasking skills.
  • Strong collaboration skills, able to build effective teams to achieve high levels of performance.
  • Good at English is a must (4 skills).

 

  • Experiences
  • Proven working experience in project management.
  • Minimum 8+ years of experience with at least 3 years managing and/or directing an IT organizations and operations.

 

HR DEPARTMENT OF ACS VIETNAM

  • 5F, 246 Cong Quynh Street, Pham Ngu Lao Ward , District 1, HCMC
  • Email: acs.hr@acsvietnam.com.vn
  • Điện thoại: Phone: (028) 5445 3800
(MS Word, PDF, Image. Max 2MB)..
HEAD OFFICE
Floor 5, 246 Cong Quynh Street, Pham Ngu Lao Ward, Dist 1, Hcmc
(028) 5445 3800
ACS REPRESENTATIVE OFFICES CENTRAL
122 Road 2/9, Binh Thuan Ward, Hai Chau Dist, Da Nang City
(0236) 355 1574
ACS BRANCH IN HANOI
Floor 10, Building machinco, 444 Hoang Hoa Tham Street, Thuy Khe Ward, Tay Ho Dist, Hn
(024) 39743274
ACS REPRESENTATIVE OFFICES CAN THO
Floor 10, Can Tho Lottery Building No. 29, Cach Mang Thang Tam Street, Ninh Kieu District, Can Tho City
(0292) 376 1410
Gọi ngay
SMS
Liên hệ